Fashion Musthaves is tien jaar geleden opgericht. De webshop heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt en heeft ruim 1 miljoen klanten in Europa. Als Multi-brand webshop heeft Fashion Musthaves naast de verkoop van een uitgebreid aanbod in kleding, schoenen en accessoires met name de focus gelegd op het aanbieden van eigen kledingcollecties.
Internationaal karakter
Momenteel zijn alle voorbereidingen in volle gang voor een internationale transitie van producten, diensten, bedrijfsprocessen en branding. Internationaal wordt enkel het eigen modelabel gevoerd. “Door het ontwikkelen en in de markt zetten van het eigen modelabel hebben we de mogelijkheid om een bredere collectie aan te bieden en door te groeien tot een van de grootste spelers in Nederland en daarbuiten”, onderstreept eigenaresse Sabrina van der Donk. Van der Donk ziet de toekomst positief: “Ook zijn er ideeën om het nieuwe modelabel Fashion Musthaves uit te rollen naar geselecteerde fysieke winkels en in samenwerking met influencers eigen fashion collecties te ontwerpen.”
Uitbreiding van het merk
Om de internationale groeiambities te realiseren wordt het aantal distributielocaties binnen Europa verder uitgebreid evenals het collectie aanbod. Met de lancering van een eigen app en de uitrol naar fysieke winkels voegt Fashion Musthaves extra kanalen toe aan haar omnichannel strategie. Klanten shoppen dan zowel op de website, op hun mobiel als in de winkel snel en makkelijk.
SABRINA VAN DER DONK
Founder TheMusthaves
© Copyright 2024 All Rights Reserved Fashion Musthaves